Thursday, January 31, 2013

初めまして Hi everyone!

はじめまして。私のブログを訪問していただきありがとうございます。
今日からブログをはじめることにしました。
といっても、今、妊娠27週ですので、どのくらいのペースで進められるかわかりませんが(笑)
自己紹介と重複しますが、息子のご飯の記録になると思います。
私自身、よくネットで料理を検索して日々のご飯の参考にしています。
ハーフの子供を持つ母親として、同じ環境のお母さん達の毎日の献立の一つになればいいなぁと思っています。
ただ、私もまだまだ母親として、主婦としても新米です。料理もそんなに上手な方ではないと思うのでそのあたりは温かく見守っていただけたらと思います。

Nice to meet you. Thank you for visiting my blog.
For some reason, I started my first blog today. But I'm 27 weeks pregnant now, so I'm not sure how often I can update this blog.
I'm thinking to blog about my son's daily meals. 
I often check the Internet to find nice recipes , so I hope my blog would be a source of the ideas for mothers who have an international family.
I'm still learning how to be a good mother and be a good housewife so I just want you to know I'm not a professional cook. 




No comments:

Post a Comment